23 Haziran 2009

Şiir saati

Yirmi Beş Yaş Şiiri

yaş yirmi beş! yolun yarısına gelmemişim daha
yan gel yat anasını satayım daha on sene var
dante? dante mi kaldı lan, herif öldü
bunu konu dışında tutmakta fayda var
delikanlı çağımdaki cevher
pasparlak bir halde cebimde duruyor
yalvarmak yakarmak ne alaka bugün?
dışarda hayat akıyor
bugün çok mu yakışıklıyım ne?
benim mi allahım bu bebek surat?
ya gözümdeki keskin bakışlar
şimdi etrafımda dolanıyorsunuz
on sene sonra yüzüme bakmayacak hatunlar
zamanla değişiyor mu insan?
hala lise fotoğrafım var kimliğimde
gerçi o zamanlar daha parlakmışım
ama gram değişme yok benliğimde
bu gülen surat aynı ben
yalandır otuzuma geleceğim yalan
arada aklıma takılan geçmişimden
3-5 sevgilidir geriye kalan
hayata beraber başladığım insanlarda
belirgin olmasa da bi eksilme var
sanırım 25 yaş da öyle pek erken değil
hani 20 olsam durum farklı olurdu
ama zaten yengemin bıyıkları olsa
mis gibi amcam olurdu
gökyüzünün başka rengi mi varmış?
kim verdi lan bu taşı elime?
bak biri su getiriyo ötekinin elinde çakmak
gidin başımdan be karışmayın işime
haftasonu olsa da gezsek tozsak
galiba takvimden bir yaprak daha kopuyor
ne demek anne bu cumartesi düğüne gitsek?
ben düğün sevmiyorum çok gürültülü oluyor
yaş yirmibeş yolun 5/14'ü eder
dayanamdım oranladım en sonunda
ölüm herkesin başında olabilir
şu an gündemimde değil bu konu
bak hala sıtkı amca öldü diyorlar
bana daha çok var reca ederim unutalım bunu

3 yorum:

  1. Uyarlamalarının hastası oldum hehehe harika:)

    YanıtlaSil
  2. Özgür,Cahit amcamızın kemiklerini sızlatmıssın:))adam siiri yazdıgına pisman olurdu kesin:)))

    YanıtlaSil