21 Aralık 2009

Rüya Tabirleri

Baktık ki kanalımızın akademik kesime hitap eden entelektüel konsepti halka inmemize engel oluyor biz de yayın akışımızda değişikliğe gitme kararı aldık. Biz dediğim de 1 kişi (ben) var sadece. Önce evlendirme programı düşündüm ama arada ben de gümbürtüye giderim, sülalenin yaşlı teyzeleri beni karambolde biriyle başgöz eder diye vazgeçtim. Mehmet Ali Erbil'i getireyim dedim param yetmedi, e Flash TV kadar da yerlerde sürünmek istemeyince rüya tabirinde karar kıldım. Alın okuyun, rüyanızda gördüğünüz şeyin ne anlama geldiğini güvenilir kaynaklardan (o da ben) öğrenin.

Karpuz: Rüyada karpuz görmek kişinin geçen yazı tatil yapmadan geçirdiğine delalettir. Ha diyeceksiniz ki geçen yaz geçmiş gitmiş, rüyanın bana hayrı nedir? Bu, eğer bu yaz da parayı çarçur edip biriktiremezseniz gelecek yazı da evde alşam karpuz yiyerek geçireceğinize dair bir uyarıdır.

Nihat Doğan: Rüyada Nihat görmek hiç de iyiye alamet değildir. Tam tersine ızdırap dolu günlerin başlayacağının habercisidir. Hele de Nihat'ı karpuz yerken gördüyseniz hepten babalara geldiniz. Sizi ancak o rüyanın panzehiri kurtarır. Bunun için allem edip kallem edip rüyanıza Abdüllatif Şener'i sokmanız gerekir. Abdüllatif, o mülayim bakışlarıyla Nihat'ı etkisiz hale getirecek ve durumu normalleştirecektir.

Rüya Görmek: İnsasnın rüyasında rüya görmesi çok acayip bişeylere delalettir. Matrix gibi, Geleceğe Dönüş gibi, Uzaylı Zekiye gibi bişeydir. Eğer başınıza böyle bişey gelmişse en yakın Nihat Doğan'a gidin ve eşşek gelecekten dönünceye kadar dövün. O zaman bu hayırlara vesile olcaktır.

Uçan Tekme: Rüyada uçan tekme atmak çok güzel şeylerin olacağına delalettir. Kişi rüyayı takip eden 3 ay boyunca hiç yağmura yakalanmayacak, hiç otobüs kaçırmayacak, hiç burnunu karıştırırken yakalanmayacak ve yerde 10 lira civarında bir para bulacaktır. Ama 3 ay sonra rüyanın etkisi geçeceği için önleminizi almayı unutmayın.

Gülle: Rüyada gülle görmek güllerin içinden güle güle gelen gül yüzlü sevdiceğe delalettir. Kişi bu mutlu tesadüfün ertesinde gülle atma dalında olimpiyatlarda ülkemizi temsil edip altın madalya kazanarak gururumuz olacak ve bayrağımızı göndere çekecektir. Ancak bu mutlu günler rüyada Nihat Doğan'ı gülle atma yarışlarında karpuz atarken görünce hazin bir şekilde bitecek ve kişi eski, sıradan günlerine geri dönecektir.

Harem: Kişinin rüyasında haremde birbirinden güzel hatun cinsinden kadınla zevk-ü sefa ederken bir yandan da kendisine uzatılan muzdan ısırması o kişinin kıçının açıkta kaldığına delalettir. Muhtemelen yorgan üzerinizden sıyrılıp yere falan düşmüştür. Yorganı tekrar örtüp rasyonel rüyalar görmeye çabalayın.

6 yorum:

  1. Özgür'cüm sen bu uçan tekme olayına takmış gibisin:)Ama senin tahminler pek tutmuyor gibi:)Çok gördüm rüyamda şöyle afilli uçan tekme atarken ama ne hikmetse(büyük ihtimal bir yerim açıkta kaldı:)) hep yağmurdan kaçarken doluya tutuldum.Burun karıştırma için birşey diyeyem,hep yakalanmadığım hissi ile aptal aptal dolaşırım en az herkes gibi:)P.S.Rüyalar tersine çıkar diye bir klişe laf vardır benden hatırlatması(Sözüm meclisten içeri) from miss uçantekmeci:)

    YanıtlaSil
  2. valla sayın adsız kişi bizde yalan dolan yok, demek ki uçan tekmeyi tam atamamışsınız. hem öyle çok gördüm ama bişey olmadı deyip de kısmetinizi bağlamayın, yarın bigün yerde 10 lira bulursanız mahçup olursunuz:)

    YanıtlaSil
  3. :)hımm uçan tekmeyi iyi atamamışım...peki öyle olsun.Özel ders verilir:)Arkadaşlara %10 indirim yapılır.Rüyada görme garantili:))

    YanıtlaSil
  4. aa bu yazı tam benlik. çok işime yarayacak. teşekkürler trt2 gibi adam. hep imdadıma koşuyorsun. bu iyiliklerin unutulmaz.

    YanıtlaSil
  5. yakında başka konuları da irdeleyeceğim. istiyorum ki herkes faydalansın bu yararlı bilgilerden:)

    YanıtlaSil
  6. laaa resmen bi yıl sonradan gelen yorum oldu ama ben nihat doğan'ı gördüm geçen rüyamda.. Vallaha gördüm çizgili gömlek giymişti bitbitbit konuşuyodu yine.. offf. babalara gelmişim demek geçen sene:)

    YanıtlaSil