04 Mayıs 2009

120 Yaşındaki Necmettin Dede Yıllara Meydan Okuyor



İşte Gezelim Sürtelim ekibimizin Necmettin dedeyle yaptığı ropörtaj:


-Selamünaleyküm Necmettin dede, nassın eyi misin?
-Heheheeee aleykümselam hanımkızım. Eyiyim eyiyim, hurma gibiyim maşallah.
-Seni çok iyi gördük dedecim, nasıl oldu da 120 yıl yaşadın, bunu neye borçlusunu böyle? (Gülüşmeler)
-Vıhıv vıhıv, hısısısıs. Soğan yedim ben, her gün sarımsak yedim, bal yediiim, pekmez yediiim. Ağzım çok koktu ama olsun, pastırma yedim çemenli çemenli.
-Yarasın necmettin dede, maşallah. Evli misin, hanımın var mı?
-4 kere evlendim hepsi rahmetli oldu. yaşayamadılar benim kadar. Yoğurt yediiim, çökelek yediiim...
-Kaç torunun var peki?
-56 tane ama 2 sini dün yedim, haftada bi defa nah şu öküzlerden birini öküz çevirme yaparım. Öküzü çevirenle beraber ikisini bi oturuşta yerim. Oturuş o otururş, sonra gelip kaldırırlar beni yerimden. Bi testi ayran içerim bana mısın demem.
-Demek iştahına borçlusun uzun yaşamını.
-Dünyanın kahrını dert etmedim kendime, oğlum var benim Tayyip diye, hayırsız çıktı kaçtı evden, ona bile üzülmedim. Ama münasip bi hanım bulursam evlenmek isterim, everin beni. (Şaşırmalar)
-Bu yaştan sonra evliliği napacaksın dedecim?
-Gücüm guvvatım yerinde çok şükür. (Besmele çekişler) Odunumu kendim kırarım. Hem sonra bazlama yediim, energy drink içtiim. Paket yağın tadını bilmem, kuyruk yağı yedim. Everin beni, buradan mikrofonlarınız aracılığıyla hanımlara sesleniyorum...
-Eööö dedecim bize müsade artık, sağol bizi kırmadın röportaj yaptın.
-Mikrofon yediim, iki tane basın mensubu götürdüm geçenlerde. Sen bekar mısın hanımkızım, parmağında yüzük yok? 2 tarlam var benim gocamaaaaaan, gözünün gördüğü yere kadar benim buralar. Kendi evimde oturuyom, bağkur emeklisiyim, mayışım var, partim var seçimlere giriyo, adı saadet. Mutlu ederim seni bak. Çağıralım imamı, kıysın nikahımızı.
-Sağol dedecim, daha çok yer dolaşıcaz, kaçın lan, kaçın. (Kaçışmalar)
-Dut yediim, erik yediiim, 4 hanımım vardı hepsini ben yedim. Aslında daha yaşlıyım ama 120 ye kadar sayabiliyoruz biz köy halkı olarak. heheheeee, gaçmayın gelin münafıklar. hehehee, mıhırrsımızıss, horrrrrrr. (Uyuşmalar)

2 yorum:

  1. Yav şimdi iyi güzel herşey de. Buna bir yorum yapmalıyım. Yani bu adamın yıllardır söylediği şeyleri 2008 yılında Zeitgeist Movie'den izleyince hayretlere düşen sizler, yine aynı güç odaklarının hırsızlık, düzenbazlıkla suçladığı Erbakan'nın paradosini yaparken "kanlı mı kanlısız mı" geyiğinin dışına çıkmanız hakkaten şaşırtıcı olmuş. Gel gör ki hayatında bir sadece bir kişiyle evlenmiş ve onu da geçen yıllarda kaybetmiş birini Hüseyin Üzmez ile karıştırmanız büyük talihsizlik olmuş.

    YanıtlaSil
  2. ne zeitgeist movie izleyip şaşırdım, ne güç odaklarının etkisinde kaldım, ne de hüseyin üzmez'le karıştırdım. bir kimse hakkında yazılan her yazı için şer odaklarını kapsayan bir komplo teorisi çerçevesi çizmek heralde en büyük geyik malzemesidir. yaş haddinden dolayı artık yürüyemeyecek hale gelmesine rağmen, hala siyasetle uğraşıp ona buna sataşan birinin halini tiye aldım.

    YanıtlaSil