06 Mayıs 2009

Bilim ve Teknoloji Saati-1

Windows Kafasıyla İlişki Yaşayan Üniversiteli Genç

kız: senden hoşlanıyorum, benimle çıkar mısın?
erkek: [evet] [hayır] [bu soruyu bir daha sorma]

kız: ay iki saattir konuşmadan beni inceliyorsun, ne yapıyorsun allah aşkına?
erkek: göğüsler.jpeg - kalça.jpeg - bacaklar.gif [tümünü kaydet] [iptal]

bu klasörde zaten "göğüsler" adında bir dosya var, varolan dosyayı yenisiyle değiştirmek istiyor musunuz? [evet] [tümüne evet] [hayır]

kız: ilişkimizin henüz başındayız, seninle arkadaşının evine gidemem, kusura bakma.
erkek: [tekrar dene] [vazgeç]
kız: ısrar etme lütfen, olmaz dedim.
erkek: isterseniz windows size bu konuyu hatırlatabilir [1 gün içinde] [3 gün içinde] [1 hafta içinde] [iptal]

kız:...ondan sonra ben de kalktım dedim ki, önce kendine bak sen vır vır dır dır dır...
erkek: yetersiz disk kapasitesi, beyninizi boşaltın ya da muhabbeti durdurun.
"sevgilinin geçen yaz yaşadığı maceralar" klasörünü silmek istediğinizden emin misiniz? [evet] [hayır]
"sevgilinin eski erkek arkadaşları" klasörünü silmek istediğinizden emin misiniz? [evet] [hayır]

kız: haftaya çarşamba ne olduğunu biliyosun di mi?
erkek: [göz at: c:\sevgili\önemli günler\sevgilinin_dogum_gunu.doc]
kız: afferin benim aşkıma.

kız: o karşı kaldırımdaki sarışına mı bakıyosun yoksa sen? şşt cevap ver.
erkek: sarışın.jpeg dosyasını ne yapmak istiyorsunuz? [favorilere ekle] [iptal]

kız: ilişkimizde yürümeyen bazı yerler var. seninle bu konuyu konuşmamız lazım.
erkek: ilişki.exe programını tekrar yüklemek istediğinizden emin misiniz? [evet] [hayır]
kız: maalesef. ilişkimizin eski heyecanı kalmadı, hiç inandırıcı değilsin.
erkek: [bağları kopar] [arkadaş olarak kal] [yalvar yakar]
kız: kusura bakma, artık seni sevmiyorum.
erkek: "sevgili" klasörünün adını "eski sevgili" olarak değiştirmek istediğinizden emin misiniz? [evet] [hayır]
bu işlem bazı psikolojik fonksiyonlarınızın düzgün çalışmasını engelleyebilir, yine de devam etmek istiyor musunuz? [evet] [hayır]

2 yorum:

  1. Harikaa, i hate techno ama bu pek şirin geldi gözüme:)

    YanıtlaSil
  2. istenilince reset atılabiliyor mesela o da güzel:)

    YanıtlaSil